Máme důkaz, že profesor Prymula z Č. vakcinologické spol. se řídí heslem Dr. Plzáka: „ZATLOUKAT, ZATLOUKAT, ZATLOUKAT“

05.03.2016 16:30

    V pořadu MÁTE SLOVO S MICHAELOU JÍLKOVOU O OČKOVÁNÍ 3.III.2016  jsem jako účastník  pořadu, zveřejnil skutečnost, že ČVS si objednala u PR agentury AMI Communication projekt PR kampaně s názvem „VZDĚLÁVACÍ AKADEMIE PRO NOVINÁŘE O OČKOVÁNÍ“ k jednostrannému ovlivňování  veřejného mínění  o očkování. Na opakovaný dotaz moderátorky paní Jílkové, zda to je pravda, prof. Prymula -  předseda ČESKÉ VAKCINOLOGICKÉ SPOLEČNOSTI ČLS JEP (ČVS) tuto skutečnost dvakrát popřel, ačkoliv důkazy, které uvádím níže, jednoznačně potvrzují, že skutečnost taková opravdu je. Tedy lhal v přímém přenosu.

    Při rešerši zdrojů a informací o očkování jsem objevil výše zmíněný Projekt PR kampaně ve zveřejněných výsledcích 10. ročníku soutěže Česká cena Public Relations za rok 2014, kterou od roku 2006 každoročně pořádá a cenu vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA) a který do soutěže přihlásila firma AMI Communications.  Získal první cenu v kategorii II.3. Farmacie, zdravotnický sektor.

 

    Více na stránce New World Order Opposition.